Pedagoško-andragoški dnevi 2012
- Čas in kraj
- 26. in 27. januar 2012 | Filozofska fakulteta, Ljubljana
Vabilo na Pedagoško-andragoške dneve 2012
Oddelek za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani tudi v letošnjem študijskem letu za svoje diplomante organizira Pedagoško-andragoške dneve – PAD 2012, ki bodo 26. in 27. januarja 2012 na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Letos v ospredje postavljajo problematiko
PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA TER VREDNOTENJA DOSEŽKOV V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU.
Gre za eno najzahtevnejših nalog v izobraževalnem sistemu, ki vpliva tako na vse udeležence izobraževanja kot tudi na učitelje, izobraževalne institucije in družbo. Izhodiščno vprašanje je, kako notranje in zunanje ocenjevanje znanja ter vrednotenje dosežkov vplivajo na kakovost poučevanja, učenja in znanja. Med drugim se bomo spraševali:
• Kako na procese preverjanja in ocenjevanja znanja ter vrednotenja dosežkov vpliva vse izrazitejša kompetenčna naravnanost kurikularnega načrtovanja?
• Kaj nam sporočajo mednarodne raziskave, ki preverjajo pismenost oz. kompetentnost mladih in odraslih (npr. PISA, PIRLS, PIAAC), in kaj tiste, ki preverjajo znanje učencev in dijakov (TIMSS,TIMSS Advanced)?
• Velja vztrajati, da v nacionalnih programskih dokumentih ostanejo jasno opredeljeni minimalni in temeljni standardi znanja?
• S katerimi specifičnimi sistemskimi in konceptualnimi problemi se soočajo učitelji, ki poučujejo na različnih stopnjah in področjih vzgoje in izobraževanja?
• Kako daleč smo z rešitvami, ki bi omogočile optimalno vrednotenje in priznavanje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja?
• Kako na opisane dileme odgovarja nova Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju?
Tudi letos so dobrodošli prispevki iz prakse.
Kotizacije za PAD 2012 ni.
Dodatne informacije in prijave na: http://www.pedagogika-andragogika.com/index.asp?LANG=slo